סיימתם את השירות הצבאי ואין לכם מושג מה אתם רוצים לעשות? אולי להתחיל ללמוד בקרוב? לפתוח עסק עצמאי או אולי לחפש עבודה ולחסוך לטיול שתמיד רציתם. יש לכם את הכוחות להתחיל שינוי. במאמר הזה תקבלו 7 טיפים להתחיל להמציא את עצמכם מחדש לקראת העתיד שלכם.

 

  1. הכינו לכם רשימה של רעיונות שאתם רוצים להגשים עוד השנה – פשוט קחו דף והתחילו למלא אותו עם המון רעיונות לפי תחומים: תעסוקה, תכנון טיול, לימודים לתואר או לימודים מקצועיים וכל תחום שתרצו להתחיל לקדם. חשוב בשלב זה לא לחסום או לבטל את הרעיונות.
  2. בחרו 3-5 רעיונות שהכי קל/ הכי חשוב לכם ליישם באופן מיידי – הדרך הטובה ביותר להגשמת חלומותיכם היא פשוט ליצור את העתיד המיוחל. מומלץ להתחיל מהרעיון שהכי קל ליישום על מנת שתוכלו לראות התקדמות ותוצאות כמה שיותר מהר.
  3. שלבו עבודה עם הנאה –  תיהנו מהרגשת החופש ומכך שאתם כבר ברשות עצמכם ותגמלו את עצמכם לאחר השגת מטרה שהצבתם לעצמכם. השגת יעדים קטנים תיצור אצלכם מוטיבציה גבוהה להתמיד בתהליך, זהו השלב שבו רואים תוצאות ונהנים גם מהדרך.
  4. צאו לטיולים קצרים בארץ או בחו”ל לאחר השגת יעד משמעותי – אם אתם אוהבים לטייל ואתם רוצים לתכנן את הטיול הגדול אך אין לכם עדיין מספיק כסף אל תחכו עד שהכסף יגיע. תכננו כבר עכשיו לצאת לטיולים קצרי מועד לאחר שהשגתם יעד משמעותי: קידום בעבודה, שיפור בפסיכומטרי וכו’…
  5. בכל יום לימדו משהו חדש ויישמו – הוסיפו לעצמכם מיומנויות וכישורים שיובילו אתכם להצלחה בתחום שבחרתם. אתם עדיין לא חייבים להחליט מה תלמדו או במה תעסקו, אך פיתוח המיומנויות יאפשרו לכם לבחור לעסוק במה שאתם רוצים.
  6. לימדו לדבר באנגלית – תרגלו בכל יום שיחה באנגלית, האזנה או צפייה בסרטוני יוטיוב באנגלית ישפרו מאוד את רמת האנגלית שלכם. כך תשיגו כמה דברים במקביל: שפה נוספת שתוכלו להוסיף לקורות החיים שלכם, יהיה לכם קל לטייל בחו”ל אם זה מה שאתם רוצים, תוכלו להרחיב את מגוון העבודות שיציעו לכם ולהרוויח יותר.
  7. הוסיפו נסיון לרזומה שלכם – המיקוד שלכם חייב להיות בשלב הראשוני בצבירת נסיון, מיומנות וחוויות מעצימות שיהפכו אתכם למועמדים טובים יותר למשרות נחשקות. אנשים אוהבים להעסיק אנשים מעניינים. גם אם אין לכם נסיון בתחום מסוים ואתם רוצים להתחיל לעסוק בו, התנדבו או הציעו עבודה בחינם.

הכי חשוב הוא פשוט להתחיל. דמיינו וציירו את העתיד שלכם, אל תגבילו את עצמכם. אם עדיין יש לכם חששות, אתם מבולבלים ולא יודעים איך להתקדם או במה לבחור? בואו לסדנה שלי: “איך להמציא את עצמך מחדש?”. ליאור טל – מרצה ומנחה סדנאות מוטיבציה, יצירתיות וחשיבה חיובית.

רוצה להמציא את עצמך מחדש? בחיים, בעבודה או בעסקים? הירשם לאחת מן האפשרויות כאן ותתחיל להשיג תוצאות

המצאה מחדש

קידום, שיווק ופיתוח עסקי

רוצה להתחיל? מכאן

ניוזלטר שיעזור לך להמציא את עצמך מחדש בחיים ובעסקים

כלים ושיטות להמצאה מחדש בחיים ובעסקים. לפתח מנטליות חזקה להתמודדות עם מכשולים, לחזק את המוטיבציה הפנימית ולחשוב וליישם גישה חיובית להשגת מטרות ולחיות חיים מלאי סיפוק ומשמעות.

נגישות