בעל עסק,רוצה להפסיק לדשדש? להפוך למוביל ומשפיע בתחומך?

הצטרף לתוכנית המומחים בשבילך

חוות דעת של לקוחות עסקיים על שירותי השיווק של ליאור טל

תוכנית ליווי עסקי ושיווקי VIP מקיפה שתמצב אותך כמומחה מוביל בתחומך, תמשוך אליך לקוחות טובים יותר ותכניס לך יותר כסף לחשבון הבנק שלך

תקבל מנהל שיווק ופרסום אישי שיעשה עבורך את הקמפיינים היצירתיים שיכניסו לך לקוחות פוטנציאליים, מנהל פיתוח עסקי שיביא לך יותר עסקאות ושיתופי פעולה, מחלקת שיווק ומיתוג שתדאג להציג אותך כמומחה מוביל ברשתות החברתיות. 


בעל עסק מבוסס שירות?
אל תפספס את ההזדמנות הזו

מלא את הפרטים לקבלת שיחת ייעוץ ללא התחייבות, בשיחת הייעוץ נבדוק את מידת התאמתך לתוכנית וכן תקבל כלים מעשיים ליישום ולהטמעה מיידית בעסק ובהתנהלות העסקית שלך כך שתוכל להשיג תוצאות כבר מהמפגש הראשון איתנו. מלא את הפרטים אני מצפה לפגוש אותך בצד השני. – ליאור טל 

בניית מערכת מדידה לשיפור ביצועי העסק

כל ליד נמדד לפי איכותו, בניית חסמים ומסננים שיווקיים כך שלקוחות טובים יותר יגיעו לעסק שלך, תוכל ליצור שירות פרימיום להרוויח יותר מכל לקוח.

כתיבה שיווקית וקופירייטינג שמכניסה יותר כסף ומבדלת אותך מהמתחרים הבינוניים.

ליטוש החומרים והמידע שאתה מספק ללקוח כך שיהיו מושכים יותר ומשכנעים יותר

כאשר תצטרף לתוכנית: אנחנו נבנה עבורך תהליכי שיווק שיעזרו לך לסגור יותר עסקאות בקלות

תהליכי אוטומציה, סוכן מכירות וירטואלי שיעבוד עבורך ועוד המון כלים אפקטיביים שיבנו את העסק שלך לקראת צמיחה ורווח מקסימלי.

מרגיש מבולבל וחסר אונים? במיוחד בתקופה הזו אתה חייב לקבל את כל העזרה שאתה צריך כדי להתמודד עם השינויים ועם תחושת האי וודאות, לבנות תהליכי אוטומטיים ולהיות מסוגל לשווק ולמכור את השירותים שלך מכל מקום.

תוכנית המומחים תבנה עבורך אסטרטגיה שיווקית חכמה ואפקטיבית שתעזור לך לבנות עסק חזק ויציב גם בזמני משבר ואי וודאות.

קשה לך לסגור עסקאות? מיצוב כמומחה ובניית סמכות יגרמו לכך שאתה תסגור עסקאות יותר בקלות

המטרה שלנו היא לגרום לכך שהלקוחות הפוטנציאליים שלך יתפסו אותך כאוטוריטה בתחומך, כבעל סמכות ומעמד מיוחד ולכן הם יקשיבו לך, יאמינו לך וירצו לרכוש ממך את השירותים שאתה מציע.

תתחילו עוד היום להפוך למומחים מובילים בתחומכם עם חבילת הסטרט אפ הראשונית שלנו

ליאור טל

נגישות